Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, May 10, 2012

^^Hari Ini Setahun Yang Lepas...^^

Hari ni, genap sudah setahun pemergian ibu tercinta buat selamanya.. Hilang sudah tempat saya mengadu, berkongsi senda, tawa, tangis dan duka.. Selama setahun ni terasa sangat kehilangan arwah.. Masih terngiang di telinga suara arwah, terbayang lagi kelibat arwah kat dlam umah.. Arwah la teman tgok tv sy,teman makan saya..Arwah xkan makan kalau tak makan dengan saya.. Rindu masakan arwah.. Saya terkilan sebab arwah pergi sebelum sempat tgok saya dapat kerja dan rasa hasil kerja saya. Kalau arwah ada, pasti dia happy sangat dapat main2 dengan Saffiya, tgok Saffiya membesar. Tengok saya dapat kerja yang dekat dengan umah, boleh ulang alik hari-hari... Saya sedih sebab tak sempat balas jasa arwah.. Saya tahu arwah sangat sayangkan anak-anak yang dia jaga, hingga saat-saat akhir pun, arwah masih panggil nama anakanak.. Saya tahu, pada arwah, anak-anak adalah segalanya.. Dah setahun arwah pergi.. tak pernah dalam sehari saya tak ingatkan arwah.. Semoga arwah mek tenang di alam sana.. Semoga Allah menemukan kita lagi satu masa nanti. Sampai bila-bila pun kami takkan lupakan mek.. Terima kasih kerana menjaga dan mendidik kami..

No comments:

Post a Comment