Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Monday, February 18, 2013

Selamat Hari Tua...

Alhamdullillah..hari ni 18 Februari genap 25 tahun saya bernafas di muka bumi Allah ni.. Syukur, masih lagi diberi usia untuk menikmati hidup yang sementara ni.. Di hari ulang tahun kelahiran saya ni, sbgai simboliknya tiap2 tahun saya akan mengambil cuti untuk memberi hadiah untuk diri sendiri..Tiada birthday party atau kenduri doa selamat, cuma ambil peluang hari ini untuk spend masa di rumah, menatap wajah dan meluangkan masa untuk suami dan buah hati kesayangan, Nisrina Saffiya..

So, pagi2 saya bangun buatkan nasi minyak kegemaran suami dan puteri sulung kami.. Tiada kek dgn lilin 25 batang ye.. Mkn biasa2 je.. Dapat spend masa dgn family pun syukur sesangat. Inilah harta dan hadiah yang paling bermakna yang Allah kurniakan untuk saya sepanjang usia 25 tahun ni. Tiada galang-gantinya..


No comments:

Post a Comment