Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, September 13, 2011

^^Akhirnya Saya Kembali...^^

Setelah sekian lama saya xbuat post baru tetibe rasa mcm terlalu byak bnda nk dicerita...

27 April 2011,  Rabu , 8.46 PM
Akhirnya setelah 20jam menahan kesakitan dari Hospital Setiu ke Hospital Sultanah Nur Zahirah KT, akhirnya saya selamat melahirkan anak pertama saya. Ye, perempuan dan semestinya diberi nama Nur Nisrina Saffiya..
Ok, inilah anak dara saya..=)

Saffiya umur 5 hari



Saffiya umur 2 bulan

Saffiya umur 3 bulan (baru 4.7 kg time ni) hehe.. tapi time ni dah pandai meniarap..


10 Mei 2011, Selasa, 10.45 PG
Hari ni hari ke 13 saya berpantang. Hari ni saya dan keluarga kehilangan ibu yang paling saya sayangi buat selamanya. Sebenarnya dah dua bulan mek xbleh berjalan sbb kata doktor tulang paha mek hancur kesan ubat-ubat yg dia makan. Seminggu sebelum pergi, sakit mek semakin teruk. Mek masuk hospital 5 hari and doktor kata nak operate ltak besi ganti tulang paha. Doktor sruh jmpa doktor pakar 12 Mei , tp xsempat. Kami redha atas pemergian mek menghadap Allah sebab tak sanggup lagi rasanya tengok mek menderita menahan sakit. Al-Fhatihah untuk mek...

No one can ever replace you..

No comments:

Post a Comment