Monday, September 19, 2011

^^Saffiya Sudah 4 Bulan^^

Alhamdullilah, Saffiya dh pun berusia 4 bulan lebih. Masa ckup 4bulan aritu dah pergi timbang, skrg berat Saffiya dh 6.5kg. Umur 4 bulan ni byak perkembangan saffiya yg kami boleh tgk. Saffiya dah pandai nangis bila saya buat2 nk tinggal dia. Tp nasib baik pg2 saya nk g keje dia tak nangis nk ikut. Sebab masa saya pegi keje dia tak bangun lagi..hehehe.. 



 Time ni saya tgh tanggalkan baju dia sbb nk mandikan dia. Sempat lagi dia tertdo. Kesian ank ibu. Kata ayah Saffiya "Macam baru sudoh pikul balak ni, letih sungguh." =)




Saffiya dah pandai nk turun dari buai dia. Sekarang ni dia sedar dari tdo dia duk syap je smbil usaha nk turun. kami kena sntiasa alert. Klu tak, takut dia jatuh ats lntai plak nnti.

Saffiya suka sgt hsap jari.Klau bleh smua jari nk msuk dalam mulut dia. Pantang boleh pegang gape2 je nk je sumbat dlm mulut dia..Saffiya.. Saffiya..


Saffiya letih meniarap, landing skjap..=)

Saffiya dah pandai pegang botol susu sndri dh.. Hehe =)

Saffiya dah pandai baca mesej ayah.. (ye dop ni ayoh) Hehehe... =)

Saffiya dah tdo. Selamat Malam syg.. Ibu & ayah saaayang Saffiya. Semoga menjadi anak yg solehah & penawar untuk kami... =)


No comments:

Post a Comment