Wednesday, October 05, 2011

^^Berhari Raya bersama Dato' Siti Nurhaliza =) ^^

Entri ni dh lama dh tp blum basi. Tapi hari ni baru nak cerite. Ok, 20 September yg lepas, Kolej tmpat sy keje ni ada buat Majlis Sambutan Raya. Macam2 makanan ade. Department sy buat laksa Tganu & laksa Penang. Kenyang sgguh mkn2 aritu. Tapi sepatutnya kena tgu tetamu dtang dulu sblum acara makan. Disebabkan kol 11 tetatu yg ditunggu belum tiba, msing2 mkn la dulu. Lebih kurang kol 12, baru lah bunyi riuh moto2 besar sampai. Ooo, tetau yang ditunggu dah sampai. Pasukan konvoi moto Superbike Association Malaysia sbyak 250 buah dah sampai. Kami ni buat tak kesah jela. Sbb tgh mkn. Tetibe, saya rasa mcm cam je seseorg yg sedang berjalan ke arah gerai2 kami ni. Ya Allah, dato' Siti rupanya. Memang tak sangka dia akn dtg hritu. Disebabkan tergamam, masa salam dgn dia sy tak sempat pun ambik gmbr..RUGI sgguh..
oh yea, Dato' Siti dtg dgn Datuk K.Jue Aziz pn ade...=)..Layan gambar la deh..

 Dato' Siti sempat nyanyi lagu Sesuci Lebran.. Best..

 Jue Aziz pun ada dtg jgak..Cantik ala manja2 gtu orgnyer..
 Dato' Siti dgn uniform
Sweet sgt Dato' Siti nih..

Dah nak berangkat gerak ke Batu 10 plak kat Kuantan
Bye,bye.. Harap2 dapat jumpa lagi =)

No comments:

Post a Comment