Wednesday, November 27, 2013

PRODUK WALIT ASSUNNAH

Kandungan bhn2 terdiri dari makanan sunnah NABI yg dketahui byk khasiat/benefitnya :-
Air Zam zam, Kurma, Kismis, Delima, Habbatus Sauda, Saffran, Sarang Burung Walit..

Sesuai untuk semua GOLONGAN BANGSA & semua PERINGKAT UMUR termasuk ibu mengandung, ibu yang menyusukan anak, bayi, dan kanak-kanak..

KHASIAT & kelebihan WA:-
1. Mengubati pykit asma
2. Mengurangkan kahak & batuk
3. Mengubati sebarang pykit sendi
4. Awet muda & melambatkn proses penuaan
5. Menguatkan paru-paru & sistem pernafasan
6. Mengurangkn kesan nikotin pd perokok
7. Menguatkan daya ingatan khususnya untuk pelajar2
8. Memudahkan proses bersalin
9. Mengurangkan pengaliran darah semasa bersalin
10. Menambahkan tenaga dalam badan
11. Memelihara sistem saraf
12. Mengimbangkan kandungan air dalam badan
13. Menajamkan minda
14. Membekalkan gula yg diperlukan oleh badan
15. Melindungi badan daripada pnyakit
16. Melindungi mata drpd katarak & rosak
17. Menguatkan gigi
18. Membantu mencegah tulang reput
19. Membaik pulih fungsi hati & limpa
20. Mencuci buah pinggang dan salur kencing
21. Mengubah suai hormon bagi wanita monopause
22. Merawat pykit kencing manis
23. Mengurangkan tekanan darah
24. Mengurangkan berat badan yang berlebihan
25. Mengelakkan salur darah tersumbat
26. Membersihkan darah
27. Daya melawan penyakit spt kanser, cirit-biritt, radang paru-paru
28. Memulihkan masalah kulit spt jerawat
29. Merawat masalah senggugut dan haid
30. Mengubati reumatik (jangkitan sendi & jantung)
31. Merawat mslh kulit, batuk, selsema, sakit tekak, tonsil, sakit kepala (migraine) dan muntah-muntah
32. Pertumbuhan akal dan fizikal bayi dan kanak-kanak
33. Sebagai bahan penenang bg mslh kemurungan
34. Melancarkan perjalanan haid
35. Mengandungi zat antikuman, zat florida yg mampu membunuh kuman
36. Mengandungi kuantiti kalsium & garam magnisium utk menghilangkan rasa haus dan kesan penyembuhan
37. Mencegah penyakit gastrik
38. Menguruskan badan
38. Dapat menyembuhkan pelbagai jenis penyakit dgn izin Allah


Photo: PRODUK WALIT ASSUNNAH

Kandungan bhn2 terdiri dari makanan sunnah NABI yg dketahui byk khasiat/benefitnya :-
Air Zam zam, Kurma, Kismis, Delima, Habbatus Sauda, Saffran, Sarang Burung Walit..

Sesuai untuk semua GOLONGAN BANGSA & semua PERINGKAT UMUR termasuk ibu mengandung, ibu yang menyusukan anak, bayi, dan kanak-kanak..

KHASIAT & kelebihan WA:-
1. Mengubati pykit asma
2. Mengurangkan kahak & batuk
3. Mengubati sebarang pykit sendi
4. Awet muda & melambatkn proses penuaan
5. Menguatkan paru-paru & sistem pernafasan
6. Mengurangkn kesan nikotin pd perokok
7. Menguatkan daya ingatan khususnya untuk pelajar2
8. Memudahkan proses bersalin
9. Mengurangkan pengaliran darah semasa bersalin
10. Menambahkan tenaga dalam badan
11. Memelihara sistem saraf
12. Mengimbangkan kandungan air dalam badan
13. Menajamkan minda
14. Membekalkan gula yg diperlukan oleh badan
15. Melindungi badan daripada pnyakit
16. Melindungi mata drpd katarak & rosak
17. Menguatkan gigi
18. Membantu mencegah tulang reput
19. Membaik pulih fungsi hati & limpa
20. Mencuci buah pinggang dan salur kencing
21. Mengubah suai hormon bagi wanita monopause
22. Merawat pykit kencing manis
23. Mengurangkan tekanan darah
24. Mengurangkan berat badan yang berlebihan
25. Mengelakkan salur darah tersumbat
26. Membersihkan darah
27. Daya melawan penyakit spt kanser, cirit-biritt, radang paru-paru
28. Memulihkan masalah kulit spt jerawat
29. Merawat masalah senggugut dan haid
30. Mengubati reumatik (jangkitan sendi & jantung)
31. Merawat mslh kulit, batuk, selsema, sakit tekak, tonsil, sakit kepala (migraine) dan muntah-muntah
32. Pertumbuhan akal dan fizikal bayi dan kanak-kanak
33. Sebagai bahan penenang bg mslh kemurungan
34. Melancarkan perjalanan haid
35. Mengandungi zat antikuman, zat florida yg mampu membunuh kuman
36. Mengandungi kuantiti kalsium & garam magnisium utk menghilangkan rasa haus dan kesan penyembuhan
37. Mencegah penyakit gastrik
38. Menguruskan badan
38. Dapat menyembuhkan pelbagai jenis penyakit dgn izin Allah

TESTIMONI :-
1. 5 hari yg lps, seorang nenek telah dtg ke rumah sy utk mendapatkn WA utk ank n cucunya yg sedang berpantang di rumahnya setelah mendengar khbr brite drpd jirannya mengenai bayi sy yg terselamat daripada dijangkiti sakit kuning baru-baru ini. Sy telah mengesyorkn nenek trsebut spy menitiskn sedikit walit as-sunnah ke dlm susu bayi n memberinya minum disamping ibunye trut sm mgmbil walit as-sunnah sbg rutin minuman stiap pg. Slps 3 hari, apabila nenek trsebut mmbawa cucuya utk pemeriksaan, alhamdulillah cucunya telah bebas dr pykit kuning yg dihidapi oleh kbyakan bayi skrg ini..

2. Saya telah mengalami pembedahan semasa melahirkn anak... 3x operate... anak pertama 2007... anak kedua 2008 ... dan anak ketiga 2010... Masalah yg sama sy hadapi selepas berpantang ialah susah untuk membuang air besar (maaf sekiranya ayat ini kurang sopan).. atau sembelit... Alhamdulillah sejak diperkenalkn dengan WA dan sy amalkn hmpir sebulan, masalah itu tdk ader lg...

3. Saya mempunyai sakit keturunan (asma). Sekarang sakit tu jatuh kpd anak kami berumur 6thn. Dr bby smpi skrg x baik2. Selalu meradang dan menangis kerana sesak nafas. Tiap2 mggu sekali atau 2 kali sy msti bawa anak kami untuk dptkan gas di hospital. X blh salah makan atau penat sgt pasti di serang asma. Setelah mengamalkan 2botol Walit ni, Alhamdulillah anak kami semakin pulih dan cerdas...sekarang hati kami pun bertmbah tenang dan bahagia melihat keadaannya begitu.

4. Penyakit abg saudara suami sy telah disah kan dr dan tak ade ubt yg mampu di ubati kecuali menahan sahaja...haipetatis B sejenis penyakit organ dalaman iaitu HATI...dan jugak masaalah angin pasang dan masaalah di perut hingga terpaksa buang pusat..selepas operasi beliau ok sihat..dan makin lama dan makin hari masaalah hati telah menjadi teruk...dr kata hati dah tidak berfungsi menyebab kan air minum dan air kencing tidak di jln yg betul..hingga terpaksa menebuk perut utk membuang air sebanyak 7-10 litter seminggu...saya ulang seminggu 7hari...dan keadaan makin teruk kerana dia selalu pengsan..dan selalu lupa..serta makin teruk hingga tidak tahu nak atur kencing dan berak..(maaf bahasa kasar)dan selalu di kejar kan ke kecemasan dgn ambulance kerana oxigent tidak sampai ke otak..(selalu maksud saya adalah seminggu melebihi sekali dan dua x) bkn sebulan sekali...dan hari yg saya dan suami pergi kerumah nya setelah pihak hospital kata TIADA APA DAPAT DI LAKUKAN LAGI HANYA BERSERAH saya pun dgn niat tidak mahu menjual atau menjadi kan dia testimoni saya ikhlas kerana kasihan dan simpati tengok keadaan nya saya suruh isteri nya yg setia di sisi menyapu walit kedalam mulut..kenapa perlu di sapu bkn di minum..adalah kerana dia sudah tidak mampu utk menelan walau pun sesudu air dan tak kenal orang serta pakai pampers..berbalik semula selepas menyapu..kami mintak izin dan kami ikut sama berdoa semoga allah perkenan kan doa kami..tidak sampai 4 jam si isteri sms mintak beli sekotak..dan minta saya dtg kerumahnya segera..berdebar takut pekara yg tidak di ingini terjadi....tapi bila sampai saja...kami panjat kan kesyukuran kerana dia dah boleh berckp walau pun merangkak2 tapi dia dah dpt kenal kami..saya terus berikan walit yg saya punya pada dia sementara tunggu oder yg akn sampai..besok hari lunch time saya kerumah nya jln kaki panas2 hari tapi bila masuk saja kerumah saya terus rasa terkejut..gembira..dan hilang penat panas saya bila tengok dia duduk di meja mkn dan siap jemput saya mkn lg sambal belacan lg...dan bermula lah episod dia makin sihat mengamalkan walit hari ke empat dah bwk motor ke kedai...dan dlm sebulan hanya 2x saja buang air di perut..dan dah tak ada masaalah tidak sedar kan diri kerana oxigen cukup..dr pun pelik tapi mcm saya kata kan semua kuasa allah kita hanya mampu usaha...dan walit memang bgs dN terbukti...saya ulang semula dia dah di sah kan tiada harapan..dia kena buang air di perut setiap minggu..dia selalu tidak sedarkan diri..dan skrng dia sihat dan dah boleh buat aktivi yg lama dah dia tak buat...terima kasih walit...cuma beliau tidak boleh putus walit jika ia putus pekara di atas akn berulang semula..

4. I ade mslh kulit yg sngt teruk.bg mmbr2 skolah dulu dieorg tahulah mcm mane tngn i bengkak2 n menggelupas..kdng2 smpi bernanah sbb jangkitan.mmg sekse sngt.mcm2 care perubatan yg family i ikhtiarkan.dari tradisional smpi lah ke moden.seme x mnjadi.baik kjap jer pas2 jd blik.
Skrg ni muke i naik jerawat x baik2..da mcm2 produk yg i gune.hasilnye ttp same..dlm mase yg same i ade masalah sembelit yg amat kritikal..sekse klu nk ke tndas...AZABBB sngt!!!!!
tp lepas i diknalkan ngn produk WA ni rase mcm x caye jer ngn perubahan ni..mule2 mmg x de kesan pn yg i rase.slalu i msj ngn kak N...mungkin smpi die serabut kot..hehehe...tp sbb semangat die yg kental suh sy teruskan jugak...akhirnye sy BERJAYA....sy da x payah amik fiber utk ke tandas...kulit muke da beransur baik.kulit badan x yah citer lah..hnye cik abg je yg tahu...hehehe...mmg TEBAEK....tq sis sbb knalkan produk ni ngn sy...klu x cube mmg sy x caye...rugi klu u all x nak try..

5. Alhamdulillah... pg td mak g checkup.. Syukur.. kesihatan mak bertambah baik, tekanan darah mak normal n stabil.. sesuatu yg paling mengejutkan sy rupa2nya mak ada alahan bila cuci rambut.. setiap kali mak cuci rambut, kepala rasa berdenyut2. Sblm ni mak x pernah cerita sbb x nak anak2 risau.. tp slps amalkan WA mak dh x rasa sakit2 kepala lg.. sistem pembuangan air besar semakin pulih dh x susah lg mcm sblm ni, mcm2 ubat tuk lancarkan pembuangan air besar walaupun beli yg mahal2... selalu mak rasa lemah2 badan n mengantuk antara jam 9-11pg, tp skrg mak dh cergas, xde rasa mcm nak tidur aje..

6. Saya mmg banyak penyakit. Biasa la orang dah berumurkan(60an). Sejak saya jumpa product Walit ni saya jadi tertarik dan berminat untuk mencuba. Mula2 lenguh2 kaki dan sakit pinggang saya mulai pulih. Lama2 sedar x sedar dah 2 bulan sy amalkan Walit ni bukan setakat badan saya bertambah cergas.. Malah tenaga batin saya pun dah pulih. Terkejut isteri saya.. Saya suruh dia amalkan Walit ni sekali... Sama2 sihat.. Sama2 gembira.

7. Alhamdulillah isteri boleh berpuasa penuh Ramadhan ini tanpa pitam dan terganggu kesihatan seperti tahun2 sebelum nya... Ye mestilah sangat gembira bila dapat melaksanakan ibadat kepadaNya dengan lebih sempurna...Hanya padanya kita memanjat kesyukuran.. dan kegembiraan itu bukan setakat itu sahaja, suaminya yang sebelum ini berusaha dengan bermacam2 cara untuk kembalikan kesihatan dalaman demi memenuhi fitrah batin seorang insan, kini mampu tersenyum, tak henti memanjat kesyukuran setelah habiskan 3 botol WA.

8. Saya mengidap penyakit sarat dan ghout sudah hampir 2 tahun. Saya baru berusia 29 tahun,tetapi kerana penyakit yang saya alami ini menyebabkab saya tidak dapat berjalan dengan cara yang normal, sehinggakan nak membuang air besar pun susah.
Saya mula mengambil product ini pada 15hb februari 2013, dengan hanya makan 2x sehari seperti yang disyorkan.Alhamdulillah sekarang ini saya sudah mula sihat dan boleh bergerak seperti biasa dengan hanya mengamalkan 2 minggu sahaja. Penyakit sarat saya juga sudah mula berkurangan,Alhamdulillah..

WA dapat membantu menghilangkan jerawat. Kepada sesiapa yang telah mencuba pelbagai produk kecantikan untuk menghapuskan jerawat namun tidak berkesan, anda dinasihatkan mencuba WA..insyaAllah, dengan cara meminum dan menyapu pada muka yang berjerawat sebelum tidur, dalam tempoh 3 hari sahaja, jerawat yang berbiji-biji dan bengkak mulai surut dan mengering..

WA perlu diambil sebanyak 2 kali sehari iaitu pada waktu pagi dan pada waktu malam sebelum tidur..iaitu 10 ml@ 1 sudu besar pada waktu pagi dan 10ml@ 1 sudu besar waktu malam..
Sebelum meminumnya hendaklah membaca bismillahirrahmaanirrahim dan berselawat 3 kali (ISLAM)..

* Perlu diingatkan penggunaan "sudu besi" TIDAK dibenarkan sama sekali.. perlu guna sudu plastik.

No comments:

Post a Comment