Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, November 12, 2009

^^ Itulah KetentuanNya....^^

Sjak kwn2 ku tahu ak akn menukar status ku menjadi isteri, rmai yg bertanya, ak xmnyesal ke kwin awal2, xnk enjoy dlu ke… Stiap org ade pndgn mereka sndri tp pada aku, aku pn ade sbb sndri dan yg aku percaya, Tuhan dh tetapkan, dia la jodoh aku dan diusia ini lah ak bertemu jodoh ku.. Matlamat hidup ku bukan nk isi usia ni enjoy dgn kwn2, ke sana sini tnpa terikat dgn ape2 tggjwb, tp matlamat aku, nk membina hidup yg lbih mendekatkn aku dgn Dia, nk ada sebuah kluarga yg bhgia sblum ak menutup mata selamanya.. Tidak bermakna slpas ak berkhwin, ak dh xbleh enjoy dh xbleh meneruskn cita2 ku, ak akn tetap teruskn ape yg aku target slma ni, Insyaallah dgn berkat doa dan restu insan yg dimana terletaknya syurgaku di bwah telapak kakinya nnti, Tuhan akn lbih memudahkn perjalanan hdupku di masa depan..Amin.


Ak bersyukur dia sudi terima aku seadanya, hidupku yg serba kekurangan, sanggup bersusah sng bersama ku, byk berkoban masa tenaga untukku dan sentiasa melapangkan aku di saat kekusutan dtg. Dia la yg pertama, yg sntiasa ade, menangis bersama, ketawa bersama, aku bersyukur sgt2… Dgn ade nya dia, ak xrasa ak berseorangan dlm mengharungi apa jua dugaan dlm hdup ni..


Dan ak ingin mengucapkan rasa kasihku yg tidak terhingga pada satu2nya insan yg bakal mengisi kekosongn hidupku, membina kehidupan baru bersamaku…Dia la bakal suamiku, insan yg paling aku sayang selain ibuku, dia la Cik Mohd Nazrin bin Othman… Sue sayang abg sgt2….
Doakanlah kebhagiaan kami bersama hingga ke akhir hayat  kami dan semoga majlis perkahwinan kami nanti berjalan dgn lancar tanpa ada perkara yang tidak diingini  berlaku…AMINNNNN.

No comments:

Post a Comment