Thursday, November 12, 2009

^^ Persediaan Khawin...*wink* ^^

Aduh…Lama sggguh xupdate blog ni kn… Byk cte nk tlis tp sbb cbuk byk yg kna delay dlu.. Kali ni nk ckp persediaan kahwin la ek.. Ape lagi kalau bukan dari segi persiapan barang2. Haritu lpas dh siap isi borg, hntar kat pejabat kadi, apelagi shopping barang hantaran la… Mmg agk lmbt cri barang hantaran sbb kna tgu cik abg ade kat umah, dpt cuti dlu.. Keje offshore mcm dia tu seminggu atau 2 mggu sebulan bru ade kat umah.. Time tu smpt la cri brg, klau nk tgu lg mmg dh xsmpt sbb lgi 2,3 hri lpas ni dia dh nk g offshore smula…Huhu…
Alhamdullillah, dlm dua hari dh setel smua brg untuk hantaran tidak termasuk kek, coklat dan yg lain2 la yg sewaktu dgnnya.. Tp ak xsempat lgi nk gubah hantaran tu sbb brg2 untuk hiasan xde ag, + ak pn tgh praktikal lagi. Tgu hjung mggu jela.. Nk tgk ape brg2nya, nnti tgu hri mjlis dlu la bru bleh tgk…hehe..
Kad jemputan pn dh siap, dh separuh dh habis dh distribute, tggal lgi kad jemputan spesel untuk kwan2 aku yg akan pulang bercuti hjung tahun nnti, bru ak nk pegi umah dorg g bgi kad jemputan..Harap2 smua dpt dtg. Nk sgt jumpa kawan2 lama zaman sklah dulu…Rindu sgt nk tgk dorg..Cikgu2 pn ak jemput jgk.. Ye la, hari bahagia kn, kalau bleh nk smua kwan2 dtg raikan, meriahkn majlis ak nnti..Xsabar nk jmpe korg smua…=)

No comments:

Post a Comment