Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, December 31, 2009

^^Kenangan Geng Zaman SPM^^

Tadi tetibe terjumpa gambar aku dgn geng time sklah menengah, zaman anak dara dulu...hehe.. Teringat plak zaman tu. Kami adalah pemegang saham tertinggi time tu kat sekolah masa form 5. Ke mana saje msti berempat. Dorg pgil aku kak long sbb ape2 hal yg xkena aku dlu yg slalu tegur dorg..Hehe.. Kat kelas pun duk berempat rapatkan meja. Sebarang ilmu sama-sama kongsi.. Fazlina dlu pengawas pustaka, so dia adalah girl in purple. Aku, teh dgn jue plak the girls in blue..Kami pengawas disiplin.. Lepas tamat sklah mngah, ktorg bawak hala tuju masing-masing. Tapi alhamdullillah, kami berempat xde yg xdpt masuk U, mcm yg kami angankn dulu.. Fazlina di UIA, Teh di UDM, Jue di UUM and aku kat UKM la kan.. Tapi ape-apepn ktorg still rapat macam dulu. Pantang raya atau cuti pnjang, mesti jumpa dgr cte2 terbaru..
Gambar ni diambil raya tahun lepas..

Naa, Sue, Jue & Teh

No comments:

Post a Comment