Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, December 29, 2009

^^ Peristiwa Disember 2009..Kronologi Aku Menjadi Milikmu..^^

Sangat lama tak update. Sorry sangat2. Tak sempat nk update disebabkan kesibukan yang paling sweet spnjg hdupku. Hehe.. Tinggal lagi 2 hari nk habis tahun 2009 ni. Bakal memasuki tahun baru 2010.. Alhamdullillah, sehingga hari ini, saat aku update blog ni, Allah masih mengizinkan aku bernafas di muka bumi ini dan melalui saat2 indah yang akan ku kenang sampai akhir hayat..


End to mukaddimah, then back to my title. Sebenarnya sepanjang blog ku tidak diupdate ini, aku sbuk menguruskan hari paling bersejarah dalam hidupku. Dan aku decide akan bercuti selama sebulan tanpa layan blog. Hehe... Peristiwa bersejarah itu adalah Majlis Perkahwinanku dan my lovely fiance (now, my hubby okeh).. 


Majlis berlangsung pada 3 Disember 2009 yang lepas. Sangat penat dan stress menguruskan majlis kahwin ni sbnrnya. Lepas tamat je aku praktikal kat iPerintis pd 26 Nov tu ptg tu aku terus balik umah sbb esoknya Raya Haji. Tp raya ni aku just pg solat sunat raya dan balik sambung wat persiapan untuk majlis. Mana taknya, harinya tinggal berapa je lgi, tp hantaran satu pn aku xsiapkan lagi. Tapi alhamdullillah, dgn pertolongan sedara mara, sepupu2 aku, smuanya berjalan lancar and complete on time. Ehehe..
Ni la hantaran dari aku untuk my beloved hubby..



No comments:

Post a Comment