Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, January 26, 2010

^^ Pahit Manis.. ^^

Saat aku tulis post ni, banyak keje dalam list nak kena buat. Tapi tetap degil nak update blog nak hilangkan tension kejap. Malam esok (27/01/2010) aku nak kena balik kampung lagi sebab hari Jumaat ni ada majlis kahwin aku belah pihak lelaki, umah my hubby.. Dah basi pun pengantin ni, tapi majlis tak setel lagi.. Nasib baik xpositif lagi..Hehe.. Kalau tak, my mother in law akan smbut cucu sekali la..


Majlis ni cuma wat majlis kesyukuran dan pada masa yang sama nak sambut menantu jugak untuk abg ki & ayu yang kawen lbih awal (bulan 6 tahun lpas) dari aku & my hubby. Dorang pun dh nak dapat anak, klau xsilap bulan 5 nnti due. So, nnti kenduri sambut menantu ktorg serentak la. Abg ki tu abg pada my hubby. My hubby anak bongsu and dia jgk yg paling last kawen. So, dh abis la adik beradik dia dh kawen. Ayu tu pulak, kalau kira, tua setahun dari aku, baru abis belajar jugak. Kira sama kawen muda jgk la mcm aku..


Ok, itu agenda untuk hujung minggu ini. Nak ceritanya hujung minggu lepas yang aku balik tu. Biasa la namanya baru kahwin, xdpt jumpa selalu plak tu, bila dah jumpa susah nk berenggang. Kemana-mana pun nak ikut.. Hehe


Bila lpas kawen, bru knal my hubby sepenuhnya. Dia byak plak berkongsi cte zaman kcik, zaman muda-muda dia dulu, termasuk lah crite perempuan2 yang dia pernah kenal. My hubby ada prinsip hidup sendiri dalam pilih perempuan. Dari yang aku perhatikan pun, sikap mesra alam dia tu memang wat org pmpuan senang. Mana taknya, anak-anak buah dia yang pmpuan sgt manja dgnnya.. Smpai kadang-kadang aku sdri pun jeles kot..Urmmm... Aku pun xtau aku buat ape, tapi aku cuma jadi diri aku sdri jela kn, tapi my hubby ckp, dalam ramai2 yang dia knal & berkawan, dia senang dgn aku sbb aku je faham dia. Sbb itula, dia ikat aku awal2 xnak bagi org lain potong jalan especially kat U ni.. Begitulah katenyer..


Cite hujung mggu lepas, my hubby bawak aku pegi tempat lepaskan tension dia.. Sangat cantik tempat tu, aku pun rasa nak duk ctu nk buat umah kat ctu.. Ni la antara gmbr2 yang aku ambik...


Belakang tu ada pantai, tengah2 tu ade pulau kecik yang sangat hijau... =)

Air tak pasang lagi time ni..


Sempat lagi posing dengan buah hatiku...hehe

Bila berkongsi byk crite, rasa macam sgt best boleh tau pasal dia. Sebelum ni dia xde plak nak crite ape2 time kapel dulu.. Terasa sangat bersyukur sebab dh ada tempat untuk berkongsi apa je tanpa ada batas dan had.. Alhamdullillah.

~ Sue sayang abg... ~

No comments:

Post a Comment