Tuesday, January 18, 2011

^^Alhamdullillah^^

Minggu ni dah minggu ke 24. Tendangan-tendangannya memang sangat2 aku rasa. Macam main bola sepak pun ade kat dalam tu. Hari tu dah scan sekali kat klinik kerajaan. Alhamdullillah, tak sabar nak tunggu dia keluar. Cuma xtau lagi la laki ke pompuan sebab aritu tak nampak. Planning dengan cik abg nak g scan skali lagi kat swasta. Klau x, cmne nk ready kelengkapan dia. Klau boleh nak beli yang pink2 smuanya klau pmpuan. Klau laki plak nak cari yang warna biru plak. Sebelum cik abg g keje balik, kena cepat2 la. Nnti cik abg balik dah makin tak larat. 

Semoga kamu menjadi anak yang soleh & solehah serta anak yang sentiasa mendoakan ayah & ibumu. Aminnn..

3 comments:

  1. Salam dik,

    tq sudi wish besday akak... jaga baby elok2 tau..semoga ibu dan baby selamat semuanya =D

    ReplyDelete