Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Monday, January 03, 2011

^^Becoming A Mama^^

               Rasa macam tak percaya pun ade..Alhamdullillah dah 5 bulan stgah usia baby dlm kandungan aku ni..
Anugerah yang paling indah untuk aku n encik hubby. Dan kami berdua sgt menunggu saat kelahiran anugerah terindah ini ke dunia ini.. 

               Masa awal2 dulu aku xdela byak sgt alahannya cuma apa yang aku nmpak sgt ketara, selera aku pada bnda2 mknan yg masam dan perubahan mood yang kdg2 terlampau sensitive tak bertempat. Thanks a lot to encik hubby sbb sgt memahami dan sabar melayan perangai aku time tu.. Uhuhu
Alhamdullillah, sekarang ni dah xde ape2 la, Cuma aku cepat letih je.

               Anakku ni sangat memahami stiap perasaan aku. Kalau mood aku happy, dia pun mula la melompat sakan kat dlam tu smpai kdg2 terkejut jgak dibuatnya. Tapi kalau time aku sedih je, dia syap je seolah2 turut sedih bersama aku. Sesungguhnya, inilah perasaan yang terindah yang Allah anugerahkan untuk kami. Syukur sgt2.. Inilah jugak hadiah ulangtahun perkahwinan kami yang pertama yang sangat bermakna..

               Anakku, walaupun ibu bersusah-payah dan penat menanggung stiap dugaan dan kesakitan sewaktu mengandungkanmu, tapi untukmu anakku, akan ibu harungi jua. Semoga kamu menjadi anak yang soleh dan solehah serta berjaya di dunia dan akhirat. Ibu dan ayah sangat menanti-nanti kelahiranmu… Amin.

P/S Tak sempat scan lagi time ni, tunggu encik hubby balik dari laut.. 9hb Januari nnti. I miss u so much…


2 comments:

  1. su! tahniahhhhhh! waaaaa x sabar nk tgk anak su lahir... take care! :D

    ReplyDelete
  2. seronok nye nk jd ibu... teringin jugak.. ^_^

    ReplyDelete