Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Monday, January 31, 2011

^^Sesi Berjalan-jalan Ke mana-mana Sahaja Part 2^^

Ok, hari ni sesi berjalan sesi kedua plak..Hehe..
Hari ni Sabtu, aku keje half day. Disebabkan plan nak sambung berjalan-jalan selepas keje, en suami sanggup hantar aku g keje pagi tu dan sanggup plak tunggu dari kol9 pagi hingga 1.00 tghari slpas abis aktiviti Mari Menghias Kelas. Kesian dia duk sorang2 dlm kete bawah pokok kat parking tu berjam-jam..

Tepat kol 1 destinasi pertama ke rumah sewa ku yg kini menjadi bekas umah sewa sebabnya hari ni aku akan angkut smua brg2 bawak balik. Sebab mulai esok aku akan ulang alik Setiu-Ktrganu dengan kawan aku yg kebetulan praktikal kat Ktrganu ni jgak.. Bye,bye umah sewa.. Segala kenangan pahit manis akan terpahat di hati sampai bila-bila..=)

Lepas siap angkut barang, aku & en suami lunch kat Warong Norazila yg dekat traffic light Kuala Ibai. En suami order tom yam udang kesukaannya + telur dadar + nasi putih * air teh o panas kesukaannya jga. Manakala aku plak order nasi putih & nak try telur bistik Thai * air sirap limau.. Total harga lunch kami RM13.50 shaja..Berbaloi bukan, sedap plak tu...Jom ke Warong Norazila..sempat ag promote...ehehe

Next, kami ke Mydin Mall. Hri ni plan nk cri brg2 baby. Sebelum masuk cri barang baby, kami survey set penjagaan selepas bersalin.Mula2 plan nak pkai Leesa Formula tapi selepas direkemen oleh tuan pye kdai ubat, dia kate klau ank sulung & plan nak turunkan berat badan baik guna Nona Roguy tapi mahal sikit la RM360..huhu.. Memang la nak turun berat, tapi terlebih bajet la plak.. Next gaji la Nona Roguy.. Hari ni cri brg anak dulu ye..

Naik tingkat atas cari brg2 baby yg basic dulu, baju, kain lampin, wet tissue, selimut, getah lapik tilam baby, sarung tgn & kaki,tuala baby & ade lagi la.. Mcm saya, rupanya en suami lebih teruja dari saya.. Dia kate mcm xpercaya kite tgah pilih brg2 baby... Huhu..Sgt manis saat tu...Alhamdullillah, smga smuanya selamat2 hendaknya...

Hampir kol5ptg, kami bertolak balik..Wah, sgt penat tapi seronok.. Perkara yg diplan dh setel..

No comments:

Post a Comment